Goedendag

Welkom Forums Introductie Goedendag

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Ted
    Moderator

Hallo F!
    Goed te horen dat je onze site hebt gevonden. Hopelijk vind je er tips en suggesties om het probleem hanteerbaar te maken. Misschien vind je het prettig om er met iemand over te praten die met hetzelfde probleem kampt. Dat lucht vaak enorm op! En misschien wil je met iemand of met een groepje oefenen. Elders op deze site vind je het principe van de gradual exposure (geleidelijke blootstelling). Zoals je ook ergens kunt lezen, bestaat er op dit moment een klein groepje (van 5 à 6 mannen, in diverse leeftijden) dat af en toe bij elkaar komt om wat te praten en te oefenen. Voornamelijk op een zondag. Dat gaat in een bijzonder ontspannen sfeer.
    Laat via deze site maar weten of je hiervoor voelt. In dat geval is het wel handig om te weten waar je ongeveer woont.
    Groeten!
    Ted

Frans77
    Bijdrager

Allereerst vind ik het fijn om te lezen dat er een site is voor mensen met dit probleem. Ik ben inmiddels 37 jaar en heb dit probleem al erg lang. Ik heb grote moeite om te gaan plassen in openbare toiletruimtes. Dit zorgt ervoor dat ik mij soms erg ongemakkelijk kan gaan voelen omdat ik altijd maar moet wachten tot de afgesloten W.C. weer beschikbaar is en mensen zich afvragen waarom ik daar altijd moet zijn.Als ik wat biertjes heb gedronken heb dan lukt het mij een enkele keer wel maar dat is dan alleen bij van die staande urinoirs die b.v. bij feesttenten staan. Dichte vrienden en familie zijn op de hoogte van mijn probleem dus ik heb daar niet een hele grote schaamte voor. Maar ik zou heel graag dat deze angst een keer verdween en dat ik overal gewoon kon plassen. Ik hoop door middel van tips die we elkaar kunnen geven dit probleem kunnen verhelpen bij elkaar of het in ieder geval te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

F

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.