Mannelijke buddy's ?

Welkom Forums Buddy’s Mannelijke buddy's ?

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    mark
    Bijdrager

goedenavond!

ik ben nu 34 jaar en heb hetzelfde wat jullie hebben.
    het lukt mij niet om te plassen in het bijzijn van een ander.
    ik denk dat de eerste keer op mijn 15e is geweest.
    super irritant is het.
    heb er nooit zo’n probleem van gemaakt maar het word steeds erger lijkt het wel.
    heel soms als ik veel alcohol op had lukte het wel eens.
    op de een of andere manier ben ik er altijd mee bezig.
    ik weet dat meerdere mensen dit hebben maar graag zou ik er vanaf willen.
    dus wat buddy’s is miss wel de uitkomst.

mijn vraag is net als jan

wat nu?

groetjes,

Ted
    Moderator

Hallo Jan,
    Goed dat je dit bericht op deze site hebt geplaatst. Ik hoop dat er iemand in het noorden op reageert. Zoals je misschien elders al hebt kunt lezen hebben we een plasgroepje van een man of 5 à 6 dat regelmatig bij elkaar komt. Omdat de meesten in het midden van het land wonen komen we meestal bij elkaar in het midden van Nederland (Utrecht – Apeldoorn). Maar een enkele keer gaan we ook richting Friesland, omdat een van ons daar woont. We ‘verzamelen’ dan meestal in de buurt van Zwolle. Zou dat voor jou haalbaar zijn? Waar in het noorden woon je? Groningen, Friesland of Drente? Wat is jouw maximale bereik qua afstand? We vinden het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en ook nieuwe ervaringen uit te wisselen. Als je wilt, kan ik je wat meer informatie geven over wat wij allemaal doen om onze ‘kwaal’ (jouw woord) te lijf te gaan.
    Laat maar weer een berichtje achter of stuur een mail aan onze webmaster. Hij zit ook in ons clubje.
    Groet!
    Ted

janz
    Bijdrager

Hallo ik ben Jan en lijdt al een jaartje of 40 aan (onder) deze lastige kwaal. Ik ben op zoek naar een/meerdere buddies om te gaan oefenen. Liefst in t noorden van het land
    Wie helpt of doet mee?

NB ik heb weinig verstand van forums, dus weet niet of ik dit zo goed doe….

Ted
    Moderator

ter correctie van het bovenstaande: het gaat om 7 of anders 14 augustus. Ook anderen zijn van harte welkom!

Ted
    Moderator

Hoi Jaswir,
    Ik heb je verhaal gelezen. Prima dat je dit op deze site hebt geplaatst. Misschien dat het ook anderen ertoe aanzet om ervaringen met anderen te delen en ook om aan te geven dat je een buddy zoekt.
    Wat dat laatste betreft: er is een groepje pee-buddy’s actief dat regelmatig erop uittrekt om te oefenen, dat kan in het bos zijn of in een horecagelegenheid. Soms bij iemand thuis, waarbij we de ‘graduate exposure’ beoefenen, waar jij in jouw verhaal ook op doelt. Uiteraard, mag je je bij ons groepje van 5 personen (mannen, diverse leeftijden) aansluiten. Maar een nieuwe plaskring formeren kan uiteraard ook. In dat laatste geval raad ik je wel aan om je woonplaats of provincie aan te geven.
    Waarschijnlijk komt ons groepje 7 of anders 8 augustus weer bij elkaar, dit keer in Utrecht. Mocht je met ons willen kennis maken, welkom! In dat geval kun je ’t beste de webmaster laten weten hoe we je kunnen bereiken. Discretie verzekerd.
    Groeten!
    Ted

Jaswir
    Bijdrager

Hallo. Ik ben Jaswir. Ik ben 20.
    Ik ben nu in het stadium van Paruresis waarin hokjes te doen zijn, maar urinoirs niet. Ik zou graag verbetering willen boeken in het urinoir stadium. Hiervoor is het een stuk fijner om een pee-buddy te hebben. Om bijvoorbeeld te wennen aan plassen met iemand in de buurt, waarbij de afstand steeds korter wordt. Voor emotionele support. Zodat je kan oefenen met plassen terwijl er iemand naast je staat, aangezien dit lang kan duren (soms wel 15 min of langer), is voor deze situatie echt een buddy nodig, etc.

Ik ben op zoek naar een of meer pee-buddy’s om samen de streid aan te gaan tegen paruresis en weer normaal te kunnen plassen, of in ieder geval verbetering te boeken met ons plasprobleem.
    Ben jij ook opzoek naar een pee-buddy, reageer dan vooral op deze post!
    Indien er meerdere mensen reageren, zouden we eventueel een groep kunnen vormen om samen te oefenen.

-Jaswir

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.