Nieuw lid

Welkom Forums Introductie Nieuw lid

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Ted
    Moderator

Beste Bart,
    Net als onze sleutelbeheerder ben ik blij dat je onze website gevonden hebt. Zo te lezen blokkeert het plasprobleem je behoorlijk in je dagelijkse leven. Goed dat je professionele hulp hebt aangevraagd. Ik neem aan dat je dat via de huisarts hebt geregeld (i.v.m. de verzekering).
    Via mijn eigen mail zal ik je nader berichten over onze bijeenkomsten.
    Groet!
    Ted

Bart
    Bijdrager

Hallo 2p or not 2p,

Je mag mij in contact brengen met degene die de oefensessies organiseert.

2P or not 2P
    Sleutelbeheerder

Beste Bart,

Dat is een heftig verhaal en ik begrijp helemaal dat je na deze negatieve ervaring minder geneigd bent om nieuwe activiteiten buitenshuis te ondernemen. Toch zijn die stappen buitenshuis erg belangrijk om het plasprobleem aan te kunnen pakken. En dat is inderdaad de reden dat we met enige regelmaat met een groep van een man of 7 een dag (halve dag) eropuit trekken om te oefenen. Omdat de deelnemers verspreid over het land wonen (en ook enkele in Vlaanderen), spreken we op verschillende plaatsen af in Nederland. Ook richting ‘t noorden.
    Als je wilt kun je een eerstvolgende sessie aanschuiven. Als je het goed vindt kan ik je in contact brengen met degene die de oefensessies organiseert. Laat maar weten.

In elk geval, welkom op onze site! Goed dat je je hebt aangemeld.

Bart
    Bijdrager

Beste lotgenoten,

Ik heb al 45 jaar lang plasvrees wat vorige week helemaal uit de hand is gelopen. Bij een druk festival niet meer kunnen plassen en op de terugweg bij de chinees ook niet meer.
    Toen ik thuis kwam kon ik daar ook niet goed meer plassen.
    Zit nu al een paar dagen thuis en durf haast het huis niet meer uit.
    Heb nu de knoop doorgehakt en ga in behandeling maar dat kan nog wel 10 week duren.
    Las op dit forum over een groepje dat in het noorden van het land wel eens bij elkaar komt, het lijkt mij wel nuttig om eens met lotgenoten te praten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.