Nog een Belg

Welkom Forums Introductie Nog een Belg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Ik41
    Bijdrager

Bedankt,

Ik heb ondertussen uw mailtje beantwoord. Spijtig genoeg lukt zondag niet voor mij, maar zoals geschreven, ik ben geïnteresseerd in de volgende keer, ik kijk er naar uit 😉

BFrmunt
    Bijdrager

Hee, bedankt voor te reageren!

Vermits de webmaster een en ander in het oog houdt, en daarbij heb ik hem zojuist nog even op uw post geattendeerd, zal hij uw mailadres na lezing van uw reactie aan mij door kunnen geven.
    En hij mag het mijne ook aan u doorgeven!

“De andere Belg” (de reeds eerder hier aangemelde Belg) heeft trouwens even geen tijd om veel op het forum actief te zijn. Ik vermeld dat maar even voor alle stille medelezers in het licht van uw topictitel “Nog een Belg”. Want er zijn er ongetwijfeld nog veel meer … en anders dan Bfrmunten worden ze niet vanzelf zeldzamer.

Bfrmunt

Ik41
    Bijdrager

Hej,

Sorry voor het late antwoord, drukke periode 🙂 Bedankt voor het aanbod, ik wil wel eens een ontmoeting, zodat we er gewoon eens over kunnen spreken, en misschien eens kunnen afspreken om samen te oefenen. Mijn email mag dan worden doorgegeven, moet ik hier iemand voor contacteren, of kan het zo via deze post?

BFrmunt
    Bijdrager

Beste,

Welkom op ons forum!
    Ik lees dat u eigenlijk op een vergelijkbare manier met plasangst in aanraking bent gekomen als ikzelf, of zal ik in dit geval Ik65 schrijven? Want verder is de gelijkenis tussen onze ervaringen op dit punt opvallend!
    Ik verwijs voor mijn verhaal naar de introductie die ik voor dit forum schreef: http://plasvrees.info/pv/forums/topic/introductie-bfrmunt/ .

En dan zijn er nóg raakvlakken. Ik woon toevallig ook nog eens betrekkelijk dicht bij Antwerpen: ik heb dat in mijn introductieverhaal expres wat wollig omschreven, maar mijn woonplaats is inderdaad dicht bij de grens, en ook niet ver van Antwerpen.
    Alleen is dat “dicht bij de grens” dan wel aan de Nederlandse kant.

Dat leek mij een geschikte plek toen ik aan het solliciteren was in de haven van Antwerpen. Omdat ik in West-Brabant geboren ben én mijn moeder en ook een broer er nog steeds woonden, was het in mijn geval een oplossing om niet in België te gaan wonen, maar gewoon elke dag even dat stukje te rijden. En intussen ben ik met pensioen.

Misschien kunnen we een keer ergens uw kant op afspreken voor een eerste kennismaking. Ik heb er de tijd voor!
    Mijn voorstel zou zijn om in elk geval in contact te kunnen komen met elkaar, en daarvoor verzoek ik u om onze webmaster (“2P or not to P”) door middel van een e-mailtje te richten aan info@plasvrees.info een seintje te geven dat hij mijn e-mailadres aan u en uw e-mailadres aan mij door mag geven.

Ik kan bevestigen dat contact met mede-lijders beslist effect heeft, en ik zie er naar uit om elkaar nader te kunnen berichten.

Groet,
    Bfrmunt

Ik41
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Net zoals zovelen ben ik via google op deze site terecht gekomen. Door een veranderende werksituatie (waarbij mijn veilige toiletten niet meer toegankelijk zijn), heb ik besloten om mijn probleem aan te pakken.

De oorsprong ligt volgens mij in de periode van toen ik ongeveer 12 jaar was. Een schoolkameraad vond het leuk om achter je op te duiken als je aan het plassen was,en je achteruit te trekken, zodat je daar mooi stond. Na een paar keer herinner ik mij dat ik voor het urinoir stond, en dat er niks meer uitkwam. Sindsdien is het voor mij een probleem om op een openbaar toilet gaan. Ondertussen ben ik 41 jaar.

Het lukt mij niet om aan een urinoir te plassen, maar ook niet in een stille ruimte met open hokjes. Met de tijd is dit wel wat gebeterd, maar niet in de mate die ik zelf graag zou willen. Op de nieuwe werklocatie zijn de toiletten zo’n hol klinkende ruimte, met urinoirs en open hokjes. Dit zorgt uiteraard voor de nodige stress. Ik merk wel dat ik door de situatie gedwongen wordt om verder te gaan dan tevoren (eventueel zittend plassen of zo), maar ideaal is het niet.

Ik zou daarom graag eens proberen met een paar mensen die hetzelfde probleem hebben af te spreken, om te oefenen, en zonder schaamte kunnen wegwandelen als het niet lukt. Hopelijk krijg ik hierop een positieve respons. Ik woon beneden Antwerpen.

Groeten,

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.