Voorstellen

Welkom Forums Introductie Voorstellen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Ted
    Moderator

Hallo Frank,
    Welkom op deze site, waarop een ieder zijn of haar hart kan luchten als hij of zij (psychische) problemen heeft met plassen. Tot nu toe zijn het overigens vrijwel uitsluitend jongens/mannen die zich op deze site bewegen. Ik hoop dat je wat hebt aan de informatie die we op deze site hebben geplaatst en aan de opmerkingen en reacties van ‘lotgenoten’. Een panklare oplossing kan deze website niet geven. Wel wat adviezen en geluiden van anderen hoe zij met het probleem omgaan. Het is in ieder geval al een prettig idee dat je niet de enige bent.
    Niet elk probleem is hetzelfde. De een heeft ruzie met openbare toiletten, voor een ander moet een toilet een volledig afgesloten hokje zijn, liefst geluidsarm: een raampje met matglas of een grote kier aan de onderkant kan al problemen opleveren. Voor de een is het plassen achter een boom een groot hindernis, voor de ander weer niet.
    Het is erg belangrijk om anderen te ontmoeten om erover te kunnen praten en ook samen te oefenen. Je schaamte zal daardoor zeker afnemen. Je hebt elders kunnen lezen dat we een oefengroepje hebben dat af en toe bij elkaar komt. Ook proberen we via deze site mensen die bij elkaar in de buurt wonen met elkaar in contact te brengen, als daar om wordt gevraagd. Mocht je het op prijs stellen om nader contact te hebben met anderen of met een van ons, dan raad ik je aan een mail te sturen aan info@plasvrees.info. Onze webmaster zal dan nader contact met je opnemen, uiteraard met inachtneming van privacy.
    Succes,
    Ted

Frank
    Bijdrager

Hallo,
    Ik ben Frank, 65+ en ik heb plasangst zolang ik me herinneren kan. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, hoewel ik wel eens gedacht heb dat mijn vader het ook had. Ik vind het een vervelend probleem waardoor ik me geremd voel om aan bepaalde activiteiten met vrienden mee te doen. Ik ben het ook beu om altijd maar te doen alsof ik geen problemen op openbare wc’s heb. Dat ik me ervoor schaam is denk ik onderdeel van het probleem.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.