Vraag tot contact

Welkom Forums Introductie Vraag tot contact

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Ted
    Moderator

Ha Kurt,
    Je mail is binnengekomen (in m’n spambox, haha). ik heb je inmiddels geantwoord. Morgen stuur ik weer een mailtje aan ons groepje.
    Ted

Ik41
    Bijdrager

Dag Ted,

Ik heb je een mailtje gestuurd op het groeter adres, hopelijk heb je het gekregen.

Kurt.

Ted
    Moderator

Ha Kurt (2),
    Onze webmaster kan geen ander e-mailadres van je vinden dan het oude e-mailadres. Je kunt beter een mailtje sturen aan info@plasvrees.info of aan mijn andere e-mailadres: groeter@hotmail.com. Ik hoop dat het lukt!
    Groeten! Ted

Ted
    Moderator

Ha Kurt,
    Ik schaam me diep. Ik heb onze site de laatste weken niet bekeken, had het erg druk met ‘mantelzorgverplichtingen’. Excuus daarvoor. Ik zal vandaag nog contact opnemen met onze webmaster om je nieuwe e-mailadres gewaar te worden. Zondag 25 maart zouden we weer bij elkaar willen komen.
    Ik laat je zo snel mogelijk de details weten!
    Ted

Ik41
    Bijdrager

Hallo, iemand thuis? Ik heb het nieuwe emailadres in mijn profiel gezet, kunnen jullie iets laten weten aub?

Kurt.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door Ik41.
    Ik41
    Bijdrager

Hoi,

Frank en Ted (onder andere), kennen me als die Belg die zo moeilijk te overtuigen was om een ontmoeting te regelen. De mail die ik gebruikte om te communiceren is spijtig genoeg gehackt, zouden jullie mij jullie contactgegevens nog eens kunnen bezorgen, ik zou graag terug meedoen aan de activiteiten.

Greets,

Kurt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.